V tomto videonávode vám ukážem, ako vyriešiť prípad, ak vám Tlačiareň KML tlačí doklady, na ktorých je v každom treťom riadku označenie "NEPLATNÝ DOKLAD".
Ak sa vám zobrazilo hlásenie "Licencia je v poriadku", doklady sa už budú tlačiť správne.
V prípade, že sa vám zobrazilo oznámenie "Musíte byť pripojený k tlačiarni", napojte tlačiareň na adaptér a opakujte celý postup znova.
Ak sa vám zobrazilo hlásenie "Licencia je neplatná", skontrolujte číslo licencie podľa čísla, ktoré ste dostali vo faktúre pri kúpe tlačiarne, a skúste licenciu overiť znova.
Text neplatný doklad sa začne tlačiť na dokladoch vtedy, ak pri overovaní licencie dôjde k prerušeniu internetového spojenia s licenčným serverom.
Tento postup vám nepomôže, ak sa na náš softvérový ovládač pokúšate pripojiť inú tlačiareň ako KML alebo ak nemáte platnú licenciu.
Ďalšie návody